13 wrz 2014

Post pożegnalny

       Przed chwilą napisałam post pożegnalny na Ciekawszym-Stardollu, więc za jednym "zamachem" i bólem postaram się napisać coś także tutaj (z pewnością tamten post będzie dłuższy, więc odsyłam Was do niego, bo jest poniekąd skierowany do wszystkich, również do Was). 111 postów, mnóstwo stylizacji, wcieleń Kaccuni i piosenek. Kamizelke od zawsze było jednym z moich ulubionych, (stardollowych) blogów szafiarskich. Nawet gdy tutaj nie pisałam, lubiłam podziwiać Wasze stylizacje. Dziękuję Adrianowi za to, że dał mi możliwość tworzenia tego razem z Wami. Również za to, że jako właściciel bloga miał ze mną tak dobry kontakt. Dziękuję Wam za wszystkie komentarze i za tę cudowną atmosferę. Mam nadzieję, że nie zapomnicie o mnie tak szybko. Przez kilka najbliższych dni znajdziecie mnie na koncie 12ika12. Jedynym blogiem jaki nadal będę prowadziła będzie ten, który nigdy nie był związany ze Stardollem. Będzie mi bardzo miło, jeśli chociaż przez jakiś czas zostaniecie ze mną przynajmniej tam. Z wieloma osobami nie chcę tracić kontaktu, nadal będę wchodziła na swoje gg. 

Kontakt:
gg: 13722957; e-mail: ladykaci@o2.pl
blog: lkaci.blogspot.com; youtube: klik
instagram: lkaci

Dziękuję Wam za wspólne miesiące! Nie odchodzę dobrowolnie, z pewnością zostałabym z Wami na dłużej, no ale cóż - widocznie tak chciał los. 

A jeśli na Stardoll mam już funkcjonować jedynie jako legenda, to jak zwykle na koniec zostawiam Was z piosenką.


Some legends are told
Some turn to dust or to gold
But you will remember me
Remember me, for centuries
Just one mistake
Is all it will take
We'll go down in history
Remember me for centuries



12 komentarzy:

  1. Będziemy teśknić! kocham :**** <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow...nie sądziłam ze tak sie to skończy :c miałam nadzieje, ze oddadzą ci konto. To chore, widuje bardzo duzo stardollowiczow którzy w swoich prezentacjach maja przeróżne linki nie związane zupełnie z sd, ze akurat musiało trafić na ciebie :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje akurat stricte linkami nie były, na dodatek były to nicki do kont ściśle związanych ze Stardollem, chodziło o Facebook i Instagram, więc ja również tego nie rozumiem.

      Usuń
  3. Admini.... Jezu szkoda, że odchodzisz będzie mi na serio brakowało Twoich stylizacji i makijaży. :c Miałaś jednak ten swój unikatowy styl :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Skomentowałam już na ciekawszym, ale tutaj też napiszę- Smutno mi, że odchodzisz, ale w sumie to nieuniknione...
    Będzie mi Ciebie brakować ;_; ale od czasu do czasu wpadnę na Twojego bloga, by zobaczyć co u Ciebie słychać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja myślę, że admini po jakimś czasie zwrócą Ci konto - pytanie tylko kiedy i czy nadal będziesz chciała w stardoll grać. No nic, mam nadzieję, że to będzie niedługo i że nie zniechęcisz się zupełnie. Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety szczerze wątpię, po ich odpowiedziach wnioskuję, że są strasznie uparci :c

      Usuń
  6. Szkoda, ze tak to się potoczyło. :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam to uczucie, miałam bardzo podobną historię z moim pierwszym kontem, jednak zmobilizowałam się i zaczęłam od nowa - jak widać był to dobry wybór, bo od tego momentu minęło cztery lata, a gram do dziś. Jak zawsze jest przykro, nawet bardzo, ale "trzeba żyć dalej". Powodzenia w realu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nadal dziwi mnie fakt, że Twoje konto zostało skasowane bez ostrzeżenia. Myślę, że jeszcze kiedyś zwrócą Ci kaccunię. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze to nigdy nie "szalałam" za Twoimi stylizacjami (inne gusta, choć była duża część outfitów, która prawdziwie podbiła moje serce), ale jest mi bardzo przykro, bo pamiętam Cię z czasów SiMa. I Twoja praca, była jedynym powodem, dla którego tam zaglądałam. Ogromnie cenię Twoje artykuły, w nich było wszystko jasne, klarowne i skierowane w stronę czytelnika, by w końcu perfekcyjna lalka była czymś bardziej osiągalnym. Och, no i Twoje lookbooki! Były zawsze w porę! Smutno mi, bo naprawdę wiele zrobiłaś dla sporej ilości blogów. Oby Twoje realne zainteresowania/praca/cokolwiek innego były tak owocne jak te stardollowe. :)

    OdpowiedzUsuń