24 wrz 2014

one more


spodnie Nelly.com | bluzka It Girls | torba Chanel | szpilki Nelly.com | okulary Riviera | bransoletka *jakaś z salonu piękności*

Nie wiem jak u was, u mnie sweater weather rozpoczęło się na dobre, wszyscy latają przeziębieni. Ja zachorowałam dzisiaj, akurat kiedy wybierałam się na warsztaty Kasi Sokołowskiej w Starym Browarze, pięknie. Teraz mój najlepszy przyjaciel to cholinex, do tego wlewam w siebie hektolitry herbaty. Z drugiej jednak strony, taki dzień lenistwa mi się przyda- nie zamierzam robić dziś nic szczególnie produktywnego, obejrzę kilka odcinków TW i porobię stylki. A propos sweater weather, jadę za miesiąc na the neighbourhood. ♥



11 komentarzy:

  1. cudowna stylizacja, idealna, totalnie moje gusta!

    Powiem Ci że ja też jestem chora i dziejee się cos niedobrego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja. :)
    U mnie chyba sezon na jesienne chorowanie jeszcze się nie rozpoczął. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w szkole też wszyscy chorują... Ja na szczęście się jeszcze trzymam ;)
    stylizacja jest bardzo ładna c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzi ładna stylka :)
    Ja też chodzę już w swetrach i bluzach <3 I też jestem chory <3
    Świetna piosenka, ale chyba nie przesłuchałbym, gdybym nie przeczytał, że jest z MØ, uwielbiam ją!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo* Nie znoszę klawiatury na tablecie -.-

      Usuń
    2. Wszyscy chorzy. ♥
      Też ją uwielbiam, ale szczerze mówiąc, to za pierwszym przesłuchaniem mi się nie spodobała ta piosenka, dopiero chyba za trzecim, teraz koocham.

      Usuń
  5. Mnie też katar bierze a dzisiaj cały dzień na uniwerku w kato byłam :')
    Ładna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylka :>
    Ja już mam przeziębienie za sobą :')
    Uwielbiam swetry, ale jeszcze chodzę w bluzach xD

    OdpowiedzUsuń
  7. stylizacja ładna, ja tam nie jestem chory, chociaż zauważyłem że ostatnio tyle osób nie było w szkole i każdy tylko smarka i kicha xD ja kocham jesień i zimę, ale w tym roku ta jesień jakaś cienka jest, albo po prostu później się zacznie, wcale nie ma spadających liści czy coś xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna, ja tam cały tydzień już choruję :D

    OdpowiedzUsuń