26 paź 2013

The Jeweller's Hands

- sukienka Red Carpet - wstążka Tingeling - buty Perfect Day & Denim & Supply - torebka Voile & Bonjur Bizou - kapelusz Film Theory & Decades & Pretty n' Love - okulary LE & Decades - bransoletki Liu Jo & LE - 
Internet wrócił, wena nie. Nie mam pomysłu na lalkę. 
Wczoraj byłam na wystawie (bardzo fajnej wystawie, już lubię tego artystę) i po raz pierwszy nie byłam przybita po oglądaniu rysunków (choć mogłabym, patrząc na mroczność prac). Ponadto dowiedziałam się od nowego korepetytora, że moja pani od angielskiego jest idiotką. ;')

7 komentarzy:

  1. piękności :) ja za bardzo nie lubię takich wystaw, ponadto moja pani od angola jest całkiem spoko, ale uczy nas na poziomie 1 kl. gim, a kolejne ponadto to to, że wcale nie umie uczyć :'')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lol, brawa dla niej. ;') Moja wybrała podręcznik z zaniżonym poziomem, gdzie podstawy gramatyki są beznadziejnie tłumaczone, a sama pani nie potrafi pewnych słów odpowiednio wypowiedzieć po angielsku i olewa połowę ważnych rzeczy. Huh, wiedziałam, że jest głupia (tak z natury), ale nie, że aż tak zła z niej nauczycielka.

      Usuń
    2. rok temu mieliśmy zajebistą nauczycielkę, która specjalnie podzieliła nas na 2 grupy wg stopnia "zaawansowania" i wybrała nam o wiele lepszy podręcznik niż ma teraz reszta 3 klas, a skurwysyn dyrektor olał to i zmienił tam na taką, która widocznie nie radzi sobie ze stopniem trudności tego podręcznika C:

      Usuń
    3. A powiem Wam, że moja jest nawet spoko. Ogólnie "babka" na luzie, śmieje się ze swoich błędów czy tam pomyłek, zbytnio się nie wymądrza - tak jak reszta nauczycielek... Mamy "Up Beat 2", którą zaczęliśmy już w pierwszej klasie, teraz tylko kończymy. Rozszerzenie rozwiązują wszyscy, nawet ci mniej zdolni :)

      Usuń
  2. Co do stylizacji to jakoś nie przekonała mnie tym razem, może gdyby była tylko w dwóch kolorach bez srebra byłoby lepiej? A co do nauczycielek to ja na moją nie mogę narzekać, bo to jedna z lepszych w moim liceum. Dobrze uczy i dużo da się wynieść z lekcji :)

    OdpowiedzUsuń