5 paź 2013

All my life I've been waiting for someone like you

Sorki za małą nieobecność, byłem na 3-dniowej wycieczce, poza tym że jestem trochę przeziębiony, to udała się. Teraz mi jej trochę brakuje :CC
Tyle nowych ciuchów w starplazie, a ja nie mam kasy xD Stylizacja chyba jest ok, zdjęcie trochę małe, ale może być.
Ma ktoś tumblra? Jak tak to zapraszam do obserwowania (KLIKUJCIE), oczywiście odwdzięczam się tym samym, żeby nie było (:


jacket Killah
top ssim30 Tribute
skirt Antidote
clutch No Name
socks WOTW
shoes Archive

9 komentarzy:

  1. Świetna stylka, jak zawsze :3
    Już Cię obserwuję, tumblra oczywiście mam, ale już mnie średnio zaciekawia. Prawie wszystkie są takie same :c adres - czendzys.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fololnę. ajna stylka,swietne to krzyzowate cos obok,jak to robish?;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PhotoFiltre, taki program :*
      a ty mnie nie obciasz? bo ja cię chyba tak ;>

      Usuń
  3. Ślicznie!
    Ja mam tumblra. :)
    paaraadiisee.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń