28 cze 2013

Pocahontas XXI wieku*



Od dzisiaj czy wam to się podoba czy nie, będę zamieszczał notki w takiej bądź podobnej formie, totalnie znudziło mi się nie białe tło i pora na coś nowego :) Może nie wyszło mi to tak profesjonalnie jak niektóym, ale się nauczę xD

WAKACJE FORMALNIE ROZPOCZĄĆ CZAS

No i zapraszam was na polowanie na projekty mojej bifanki Manson41 (nawet niedrogo)




















jacket LE
top UndamyUmbrellla Tribute
belt DVF
3/4 Archive
shoes Jordache
headband D-Signed

*cytacik Schizmy :**

12 komentarzy:

  1. Mnie tam się podoba tło ze Stardoll'owych pokoi, białe jest już nudne. Stylka ładna, projekt też. Szkoda, że ten warkocz ma taką "przerwę" dobrze by było ją zakryć jakimiś pasemkami ze StarDesignHair.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz, w porównaniu z innymi fryzurami z Tress Up, ta jest skarbem xD dzięki :*

      Usuń
  2. Mi się też podoba to tło.

    WAAAAAAAAKACJE CZAS ZACZĄĆ <333333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja. Co do tła - mi jest ono obojętne. I białe i kolorowe ma swoje zalety. :) A fryzura to też jedna z moich ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie jestem przekonana do tla xd
    Fajnie wygladasz w tych wlosach!

    OdpowiedzUsuń
  5. Te sandały i to na głowie mi się nie widzą, ale wiem, że to elementy stylizacji tworzące ową Pocahontas. ;) Poza nimi podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń