27 cze 2013

Hey Hi Hello

Przybywam! :D Wypadałoby się jakoś przedstawić. Jestem Dominika, mam 13 lat, mój stardollowy nick to emo-niunia-. Rozpoczynam swoją przygodę z blogiem "Kamizelke" (dzięki Adrian). Mój styl jest zróżnicowany, preferuję minimalizm. Mam nadzieję, że będziecie licznie komentować moje poczynania, oczywiście przyjmuję krytykę z otwartymi ramionami. Poniżej prezentuję moją pierwszą stylizację. Sukienka to główny element, dodatki wydobywają z niej elegancję i lekkość. 

okulary Dolce & Gabbana
sukienka Pretty n' love
pasek Givenchy
kopertówka Jean Paul Gaultier
buty Wild Candy

8 komentarzy:

  1. Witaj :)
    Atylizacja strasznie mi się podoba. Ma w sobie to "coś".

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja :)

    Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Witamy. :) Świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć! :D Fajnie, że do nas dołączyłaś. :) Stylizacja jest cudowna, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że tu pracujesz, twoje stylizację są świetne!
    Ta również znakomita :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję posady redaktorki ;D Śliczna stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń