20 sty 2013

Proposition

Hej. Trochę się dzieje w tej stylizacji, początkowo miała być elegancka, ale wyszło co wyszło. W sumie coś mnie w niej urzekło. ;) To chyba ta torebka.

Mam do Was małą prośbę. Czy moglibyście zagłosować na moją Księgę Osiągnięć? Bardzo Was proszę, 50 kliknięć to nie taka prosta sprawa z moją niezaradnością. Jak zagłosujecie to piszcie w mojej księdze gości na pewno zagłosuję na Wasze. :)


bluzka - No Name
 stanik - Basics
spodnie - Rio
torebka - Rio
zegarek - Special Offer
pantofle - It Girls

6 komentarzy:

  1. Zmieniłabym górę, bo dół jest okey.
    Ja bym dała jakąś podkoszulkę zamiast stanika i dodała jakąś narzutkę, gdyż bluzka 'odstaje'.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie! Z pewnością zagłosuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za bucikami, ale tu idealnie pasują. Stylizacja jest świetna, jak zwykle ;)

    OdpowiedzUsuń