27 sty 2013

i begin to understand



koszulka - Tingelin
bluza- Rio
spodenki- DKNY
zakolanówki- Evil Panda
buty- Pretty in Pink
torba-  Givenchy




Mi się bardzo podoba, wiem kolor włosów nie pasuje. :) 


Czekam na nowe ciuchy na sd, bo nie ma teraz fajnych czy takich na których bez wahania wydam sd.
Macie już ferie ? Ja mam jeszcze tydzień. Już byłam na  kilka dni u siostry mojej przyjaciółki i na zakupach. Kupiłam sukienkę, śliczna tylko no ją kupiłam na wydarzenie które będzie za kilka miesięcy.

9 komentarzy:

  1. stylizacja całkiem ok, kolor włosów kompletnie nie pasuje, też mam jeszcze tydzień, przecież razem zaczynaliśmy ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem że nie pasuje. wiem. ale nie zmienie, mi się bardzo podobają takie kolorowe włsoy, inne :)

      Usuń
  2. Zgadzam się z Adrian :) i Likeee Butyy

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylka ładna. Ja jakoś nie jestem fanką tego koloru włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor miętowy uwielbiam, aczkolwiek faktycznie do tej stylizacji nie pasuje. A sama stylka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylka całkiem ok, tylko popracuj nad tym co piszesz...

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęłabym zakolanówki i zmieniłabym kolor włosów, podoba mi się on oczywiście, ale nie w tej stylizacji. :) Poza tym ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie, dałbym inny kolor włosów ;)

    OdpowiedzUsuń