26 paź 2017

COZY


Zastanawiam się nad sensem tego bloga. Jesteście tu, bo widzę statystyki a komentarzy nie ma - nawet jeśli mielibyście pisać że brzydko, to fajnie jeśli dacie jakikolwiek znak. Dodaję tu jako jedyna, Patryka "nie ma" a ciężko mi znaleźć jakichkolwiek redaktorów. Ten blog był super i trzymał moim zdaniem poziom całkiem wysoko, ale chyba marny ze mnie dowódca bo nie potrafię - a próbuję któryś raz. Nie wiem co to będzie.

Sweter The Jet Set
Spodnie Royalty
Naszyjnik Pearls
Buty Melbourne Minimalism



6 komentarzy:

  1. ja jestem i będę supportował kamizelkę!! ale stylka słabiuuuutka :-( blogosfera wyginęła, więc chyba nie ma innego rozwiązania jak po prostu publikować dla siebie......szczerze to polecam reakcje, nawet jeśli ktoś nie chce komentować, kliknąć jest łatwo, a daje to już jakąś satysfakcję i odbicie piłeczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okej, ustawię reakcję może jeszcze dziś :) Co do stylizacji zarówno w realu jak i na stardoll preferuję ponadczasową klasykę z małą ilością elementów - nie podoba mi się to co modne, ani tym bardziej high fashion więc nie liczyłabym na wyszukane propozycje z mojej strony. Zdaję sobie sprawę z tego, że różnię się od wieelu osób na stardoll i blogach modowych o sd, ale ja mimo odmiennego gustu potrafię doszukać się piękna w tych dziwactwach, więc mam nadzieję że i w mojej "nudzie" ktoś będzie potrafił je znaleźć :P

      Usuń
    2. Nie wiem jak wyjdzie z reakcjami, oby tak jak oczekujesz. My na QOF też mieliśmy je kiedyś ustawione, ale odzew był słaby. Ludziom już nawet klikać się nie chce.

      Usuń
  2. Ja zawsze komentuję tu posty, także z 0 nigdy nie zostaniesz. Ale racja - już nie ma co liczyć na wysyp komentarzy, lepiej wstawiać dla samego siebie :) Pomysł z reakcjami jest dobry.
    A stylizacja mi się podoba :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bardzo to doceniam i jestem wdzięczna :) reakcję dodam, ale już jutro bo dziś nie mam głowy na nic innego niż spanie. Co do stylówki - chciałam dodać jeszcze torebkę, ale żadna mi nie pasowała.

      Usuń
  3. Mnie stylizacja również się podoba, a co do komentarzy to ostatnio się trochę opuściłem, bo sam staram się trochę odsunąć od stardolla, ale kiedy już wpadnę staram się nadrobić xd

    OdpowiedzUsuń