14 sty 2017

Please, give me chanel.


Średnio udana ta podszewka. Witam. Próbuję na nowo przyzwyczaić się do codziennego odwiedzania stardoll. Jakoś wypadło mi to z nawyku, nie stałam się też nagle odkrywcza jeśli chodzi o robienie stylizacji. Bezwzględna prostota i na mojej doll i w moim życiu. Zawsze o każdej porze. Ponadczasowa klasyka to jest to. Pisiąt szades of każde te ubranie i ciągle w kółko te same. Co zrobisz, ciężko mi ubrać na siebie fioletową marynarkę czy pomarańczowy płaszcz. Ale postaram się. Jedyny postęp lat to ta moja twarz, jestem z niej dosyć zadowolona i chyba nieprędko się to zmieni.. a od lat dużo kimbonowałam :D oh, co ja się tak dziś rozpisuję. Koniec tego dobrego.

ps. dałabym się zabić za ten płaszcz i buty w realnym życiu. Cudo cudo cudo, mówiłam to już? ;P

Torebka, Buty, Płaszcz  CHANEL
Spodnie  It Girls
Golf CP
Szalik DKNY


3 komentarze:

  1. Też nie chwytam tej nagonki na usilne robienie oryginalnych stylizacji i hejtowania spódniczki z bluzką i samymi dodatkami :))
    Stylizacja ładna, ale do butów nie jestem w pełni przekonany xd

    OdpowiedzUsuń