4 sty 2016

wonderful, no 10 part 2


sukienka Gift-o-Meter | blazer Callie's Picks | sandałki Bonjour Bizou | kopertówka Decades

No i ostatnia stylizacja na zakończenie challengu! Dość ryzykownie powycinaną sukienkę zestawiłam z elegancką resztą, która nieco uspokoiła górę. Ogólnie odnośnie wyzwania: bywały lepsze i gorsze outfity, ale generalnie ze wszystkich jestem zadowolona i mam nadzieję, że Wy również cieszyliście się z takiej ilości zestawów ode mnie. W każdym razie jestem z siebie dumna, że udało mi się ani razu nie spóźnić z postem! :) Od teraz postaram się dodawać ok. 2 stylizacje na tydzień, ale zobaczymy, jak to będzie z czasem, dlatego niczego nie obiecuję.


4 komentarze:

  1. Omg takk Travissss!
    Stylizacja bardzo ładna, aczkolwiek torebkę umieściłbym w drugiej dłoni

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zakończenie serii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chociaż jedna zmotywowana haha! :P śliczna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń