31 gru 2015

new years eve, no 7 part 3


spodnie Evil Panda | kurtka Chanel | buty SLP | torebka Gift-o-Meter + Chanel

Złote logo torebki zakryłam zegarkiem Chanel, ponieważ pierwotny kolor nie pasował mi do całej koncepcji. Jak spędzacie sylwestra? Ja wybieram się do przyjaciółki, chociaż tak naprawdę imprezę zaczęłyśmy już wczoraj, dzisiaj ciąg dalszy. Życzę Wam, żeby Wasze postanowienia noworoczne się spełniły i żebyście w tym roku osiągali wiele sukcesów. No i super zabawy dzisiaj! :)

jeszcze piękniejsza wersja już pięknej piosenki

7 komentarzy:

  1. uwielbiam jej covery, a ten nawet cudowniejszy od 'say you'll be there'
    buty nawiązują do makijażu, bosko! bardzo przypadła mi do gustu
    zazdroszczę, ja sylwestra spędzam w domu z rodzicami, czego nienawidzę, bo nawiedza mnie humorek szepczący do ucha, jak beznadziejnie przeputałam rok i jak beznadziejnie zaczynam nowy XD i tak mi trochę smutno no
    dziękuję, wzajemnie! :>

    OdpowiedzUsuń
  2. ja siedze w domu. nuda totalna. stylizacja nie w moim guscie, najmniej podoba mi sie z tych do tej pory.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko szerokie i masywne, troszkę niezgrabnie to wygląda.

    Sylwester wyjątkowo samotnie, zero nastroju na zabawy i świętowanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. też siedzę w domu, też nuda.
    tak trochę szeroko wyszło, średnio mi się podoba tym razem

    OdpowiedzUsuń
  5. jak miło, że nie jestem sama :')

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylka, podziwiam, że zmierzyłaś się z tą okropną bluzą xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta kurtka jest fenomenalna, a sylwestra spędziłem ze znajomymi na domówce. Najlepszego w Nowym Roku ;-)

    OdpowiedzUsuń