6 sie 2015

Lovely Mrs. Birkin



Z tą torbą to chyba lekko przegięli.. ale nie mogłam jej sobie odmówić.
Ostatnio jakoś lepiej wrzuca mi się stylizacje na tle, może reszta redaktorów też tak by wolała? Dajcie znać która opcja bardziej wam pasuje.

Poza tym poprawka matmy niedługo, a ja mam wrażenie że z matmy to ja już nic nie pamiętam.. pozdrawiam. No i za 12 dni moje konto na stardoll obchodzi swoje 9 urodziny :)

Kombinezon The Jet Set + Stardesign top
Szpilki Nelly
Kokarda Dior
Torebka CP

5 komentarzy:

  1. 9 urodziny?! ;oo Ja mam dopiero 5 za sobą :D Stylka niezła. Zastanawiam się, czy kupić ten kombinezonem.
    Zeszyteres

    OdpowiedzUsuń
  2. To Ty już 10 lat (prawie) na stardoll jesteś :O
    Stylka fajna

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje za 11 dni 6 lat :D A co do tła, to według mnie świetny pomysł, ostatnio sama preferuję tę opcję na swoim blogu i tutaj otwarcie przyznaję, że zainspirowało mnie mentalle, ale ta forma jest po prostu ciekawsza i przez to stylizacja wydają się bardziej dopracowane. Ja też zastanawiam się nad kupnem tego kombinezonu, ale jakoś nie mam pomysłu na jego wystylizowanie, twój outfit cudowny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie odkąd bloguję to tak na zmianę mi się ta idea podoba haha :D nawet tu starsze posty można zobaczyć że wrzucałam na tle. Wydaje mi się że tego kombinezonu nie użyje się więcej niż 3 razy, jest specyficzny ale taki ładny :)

      Usuń
  4. Torba mi się niespecjalnie spodobała, ale za to buty wyglądają rewelacyjnie z tym kombinezonem, całość ładna.

    OdpowiedzUsuń