27 lip 2015

hold me up


spodnie Evil Panda | płaszcz Callie's Picks | rzymianki Rio | torebka Archive | kapelusz Callie's Picks

No i znowu wkradła się tu moja miesięczna przerwa...ale co poradzić, jeżeli moje życie przez ten ostatni miesiąc właśnie kręciło się głównie wokół tematów licealnych. Tak, dostałam się tam gdzie chciałam i z dumą mogę stwierdzić, że z moją ilością punktów dostałabym się do każdej klasy w Poznaniu. :D Koniec chwalenia się! Jesteśmy razem w klasie z przyjaciółką i chwała Bogu za to, że moje problemy z byciem aspołecznym skończyły się w dniu wyników rekrutacji, kiedy to poznałam mnóstwo nowych, wartych uwagi ludzi. Oby przez następne trzy lata było równie kolorowo, oby oby. Zostawiam Was ze starą, ale myślę, że całkiem niezłą stylizacją, jednocześnie przepraszając za trwającą CAŁE 4 LINIJKI prywatę, ale co jakiś czas mnie tak nachodzi, żeby zwierzyć się internetowi- raczej słabe zajęcie w wakacyjne popołudnie, ale nie stać mnie na nic lepszego dzisiaj.
+pocieszy Was to czy nie, ale dzisiaj doładowuję SS, co oznacza, że zmienię oczy, co też oznacza, że era Dior So Real opanowujących każdą moją stylizację powoli zmierza ku końcowi

Towarzyszyła mi przez całą podróż do Włoch, świetna piosenka!


7 komentarzy:

  1. Heh, ja się tak bałem iść do nowej klasy, bo nie jestem najlepszy w kontaktach międzyludzkich, ale jakoś dałem radę heh :')
    Stylka bardzo fajna :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że tylko ja jestem taka aspołeczna :')

      Usuń
  2. oo, dobre wiadomosci haha :> gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Najważniejsze, by trafić do fajnej szkoły i ludzi. Pochwalisz się jakie Lo wybrałaś? Pytam z ciekawości, bo sama dopiero co skończyłam jedno z poznańskich. ;D
    Stylizacja przyjemna, choć nie mogę znieść tych okularów. Wyglądają baardzo "sztucznie".

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylka świetna, strasznie mi się podobają te buty tutaj.
    Ja już siebie wyobrażam, jak rozprawiam na temat liceów za rok i próbuję przekonać rodziców, żeby pozwolili mi iść do innego miasta, bo nie uśmiecha mi się iść do tego w moim. :')

    OdpowiedzUsuń