20 cze 2015

i want to break free

Przepraszam, że z mojej strony nie ukazują się żadne posty ale:
1. W poprzednią niedzielę dopiero wróciłem z Chorwacji
2. Mój laptop się zepsuł, będę go próbował naprawić w przyszłym tygodniu
3. Poprawianie ocen, żeby mieć jak najlepszą średnią (czerwony pasku witaj)
Obecnie pracuję na komputerze siostry, ale jego działanie woła o pomstę do nieba. 
Tymczasem zostawiam was ze stylizacją, a ja uciekam ogarniać się na osiemnastkę znajomej.
Mam nadzieję, że będę w stanie dodawać posty w miarę regularnie.
| Żakiet -Givenchy | Spodnie - PPQ | 
| Torebka - Callie's Picks | Buty - Museum Mile |

 

4 komentarze:

  1. Stylizacja fajna, podoba mi się kolorystyka :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Żakiet z torebką wygląda genialnie, a pozostałe elementy uzupełniają całość, także jest super. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekałam na coś od ciebie, nie zawiodłam się :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przejmuj sie, ty tu się najwięcej udzielasz :) cudna stylka!

    OdpowiedzUsuń