30 wrz 2013

I'm here

Hej. Przepraszam, że tak długo mnie nie było. Nie chcę jęczeć, ani się uskarżać, ale druga liceum z nową podstawą programową = mnóstwo obowiązków. Sprawia to, że nie mam czasu na przyjemności, takie jak np. stardoll. Nie chcę także wstawiać na Kamizelke czegoś byle jakiego. 
Mam nadzieję, że mi wybaczycie, bo chciałabym nadal należeć do załogi bloga. :)


turban - Tingelig
kurtka - Tingelig
łańcuch - Original Future
bluzka - Basics
spódnica - MSW
torebka - Gucci
obcasy - Chanel + Velvet Orchid

16 komentarzy:

  1. cudownie jak zawsze :) na jakim profilu jesteś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Mat-chem-bio

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ojej, matematyka rozszerzona ;c Wysyłam mnóstwo współczucia.

      Usuń
    4. a ja idę na bio-chem-ang
      @hiruki matma jest nawet spoko, zależy kto uczy i jak uczy ;)

      Usuń
  2. Świetna stylizacja. Również jestem w drugiej liceum i bardziej przeraża mnie to, jak ma wyglądać nasza matura ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja rekompensuje wszystko <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham, kocham, kocham, kocham. ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie. :)
    W pełni się zgadzam z faktem, że 2 LO to koszmar. Ale nie martw się, w 3 klasie będzie lżej. Odejdzie połowa przedmiotów, a co za tym idzie plan będzie wyglądał o wiele atrakcyjniej. ;) Będziesz się tylko przygotowywać do podstawowych przedmiotów do matury + takich, które wybierzesz jako dodatkowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nauczyciele z innych przedmiotów cisną i nie ma aż takiego luzu niestety. Biola, fiza, chemia, gegra odeszły, ale reszta przedmiotów jest. (Różnica też polega na tym, że idę starą podstawą.) :)

      Usuń
  6. super stylizacja!
    też mam coraz mniej czasu :<<

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozumiem Cię. U mnie jest tyle pracy w klasie maturalnej, że o stardollu zapomniałam. ;)

    OdpowiedzUsuń