19 sie 2013

I'll come back, when you call me, no need to say goodbye

Ale mi smutaśnie, po cholerę oglądałem Opowieści z Narnii: Książę Kaspian? :((( Ta piosenka cały czas chodzi mi po głowie, aż musiałem przeczytać, że w ostatniej części oni zginą :(((
A jutro robię urodziny, no i zakochałem się w Stephenie Kingu (oczywiście w jego książkach XD)<3


jacket Archive + Miss Sixty
top|sunglasses|bag Archive 
shorts|socks Bizou
shoes Voile Holiday Boutique

No i koniecznie musicie tego posłuchać, gwarantuję, że wam się spodoba ;)


8 komentarzy:

  1. Właśnie tworzyłam stylizację z tymi okularami, nie wiedząc, że ty zrobiłeś tą ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, The Call.
    Pamiętam jak szukałam tytułu tej piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze sekundy piosenki i już ją kocham *_*
    Stylizacja ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam 'The Call' ♥ piękna jest. A stylizację widziałam już u Ciebie i bardzo mi się spodobała, tylko nie jestem przekonana do pasko-torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie, bardzo podoba mi się połączenie kamizelki z kurtką. Odjęłabym tylko torebkę.

    OdpowiedzUsuń