7 lip 2013

Pa pa :)


Dobry wieczór wszystkim! Chciałabym tylko poinformować że muszę się wycofać z blogowania, więc problem z pozbyciem się kogoś z załogi jest już załatwiony ;) I tak było to bez sensu skoro posty dodawałam raz na tydzień a czasem rzadziej. Może kiedyś jak 'zbiorę się do kupy' (bardzo brzydkie sformułowanie swoją drogą) to postaram się o miejsce na tym blogu, ale to w dalszej przyszłości (i jeśli będziecie jeszcze mnie kiedyś chcieli). Miło się z wami wszystkimi pracowało i dziękuję za fajnie spędzony czas. Nadal będę odwiedzać tego bloga i podziwiać wasze stylizacje. I dziękuje osobom które komentowały moje stylizacje i dawały mi różne rady, jesteście wspaniali :)

A oto ostatnia moja stylizacja, którą postanowiłam zrobić w letnim stylu.

korale Voile
top Lanvin Paris Tribute
spódnica Basic
torebka Hot Buys
buty Alice+Olivia Tribute




12 komentarzy:

  1. szkoda, że odeszłaś, jeśli wiesz, piszesz tu prawie dokładnie rok :)
    a stylizacja ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, wielka szkoda, że odchodzisz.

    OdpowiedzUsuń
  3. blogowania, osobom*

    Szkoda, lubilam Twoje stylki i bede czekala na Twoj powrot.
    Ladnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój błąd :o już się poprawiam.
      Miło mi, dziękuję :)

      Usuń
  4. Bez Ciebie na blogu, to już nie będzie to samo. :( Wracaj szybko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie nawet nie zorientujecie się że mnie nie ma xd mimo wszystko miło mi c;

      hiruki

      Usuń
  5. Jak to odchodzisz? Nie ma mowy :/

    Świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda :(
    a stylizacja jak zawsze świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja jest piękna.

    Nie odchodź. Tak długo jesteś na blogu. :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że odchodzisz. :(
    Świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń