12 kwi 2013

Dziś rano cały świat kupiłem, gwiazdy i słońce, morze, las


co tam u was nowego? ja osobiście się cały czas nudzę, nie mam nic do roboty, mam zamiar przeczytać całą serię Harrego Pottera, ale na razie do wtorku muszę przeczytać taką głupią lekturę (nigdy nie czytuję lektur), dlaczego muszę? ponieważ na internecie, ani nigdzie indziej nie ma streszczenia... no pięknie...

ramoneska LE
top xxemowaxx tribute
legginsy tingeling
łańcuchy LE
kopertówka versus
buty archive + fallen angel

Kilka fajnych piosenek do posłuchania :>
One Direction One Way Or Another
Czesław Śpiewa & Mela Koteluk Pieśń o szczęściu
Carly Rae Jepsen Tonight I'm Getting Over You
LemON Napraw
Birdy White Winter Hymnal

Liczę na jakieś komentarze, wiecie że to dla mnie bardzo ważne + czy podoba wam się szare tło na blogu? mam zostawić czy zmienić z powrotem na białe?




15 komentarzy:

  1. Świetna stylka

    a jaka to lektura? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie miałam jej :D

      Usuń
    2. jezusmaria, czytałam to kiedyś dawno dawno i pamiętam, że było zajebiste!

      Usuń
  2. Podoba mi się stylizacja, kocham tą kurtkę. Też nie czytam nigdy lektur, ale inne książki tak. :> Szare tło jest jak dla mnie ok.

    OdpowiedzUsuń
  3. nawet fajna stylka. a co to za lektura?; o
    fajne szare tło, szkoda ze doll jest na bialym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakaś yellow bahama w prążki, ponoć to nowość, więc się w sumie nie dziwię, że nie ma streszczenia...

      Usuń
    2. hahaha, miałam to gówno, było napisać ;)

      Usuń
    3. w życiu nie nowość, jak ja to jakieś 3 lata temu czytałam :D

      Usuń
  4. Uuu podoba mi się stylizacja- taka ostra.
    Książki nie czytałam, ale jak ty przeczytasz to może napiszesz później czy fajna..ok? c:

    PS. Białe tło lepsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napiszę, nawet wczoraj zacząłem ją czytać i może być, lecz jest raczej nie w moim stylu
      ja chyba pozostanę przy szarym na razie... ;>

      Usuń
  5. doobra stylka, już ci mówiłam zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostra stylizacja. LE się rozpikselowuje. :c

    OdpowiedzUsuń