21 lut 2013

My pride, my ego, my needs and my selfish ways

co tam u was? jak mijają ostatnie dni ferii ostatnim województwom? jak mijają dni w szkole reszcie województw? mi nawet dobrze, trochę dziwnie się czuję, bo niedługo mam 2 wojewódzkie konkursy i boję się, że je zawalę + chyba zmienię trochę styl moich notek. sorki, że znowu ten pasek i kopertówka, jakoś nie mogę się z nimi rozstać, no i sorki że stylizacja nudna, ale jak zrobiłem, to po co zmieniać :)


okulary-chanel || sukienka(top)-nelly || pasek-tingeling || szorty-sonia rykiel || kopertówka-dvf || buty-philosophy


17 komentarzy:

  1. Szczerze.. Nic do siebie nie pasuje nie podoba mi się:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niby co tu nie pasuje? bo wg. mnie oprócz włosów wszystko pasuje...

      Usuń
  2. moze byc, ale zmienilabym buty, i kompletnie nie pasuje kolor wlosow itp.;3
    i dawaj gacie

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh Bruno. <3

    Mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie, zazdroszczę szortów ahh ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko pięknie, tylko buty mi nie pasują. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja Piękna.
    Wyjaśnij Mi coś: Skoro jesteś chłopakiem co wywnioskowałam, ze słowa "Myślałem" to czemu masz Na stardoll Dziewczynę, a nie chłopaka? Czyżby dziewczynom lepiej się dobierało stroje czy jest inny powód?
    "Ciekawość, pierwszy stopień do piekła". tak, wiem xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na stardoll na dziewczynie o wiele łatwiej dobiera się wszystko :)

      Usuń